perjantaina, kesäkuuta 22, 2012

Puutarhassa

Olen nyt antanut kaikkien kukkien kukkia uudella pihalla, siis ihan kirjaimellisesti. Kun ei ole aavistustakaan mitä kaikkea sieltä mullasta nousee, on paras tarkkailla ennenkuin alkaa tehdä isoja muutoksia ja myllätä kukkapenkkiä. Tämä puu on kultasade, joka selvisi minulle sen jälkeen kun olin sitä leikannut. Ja kultasadetta ei tietenkään saisi leikata :( No, jos se ei kuki tänä vuonna, niin ehkä sitten ensi kesänä.

Nämä saavat kukkia ihan rauhassa. Sinistä ja valkoista, ihan Suomen värit :)
































Ruusukin on jo nupulla....



Ostin nämä työmatkalla koneenvaihdon yhteydessä Amsterdamin kentältä. Hieman hävettää, etteivät ole vieläkään ehtineet multaan.... eivätkä tietenkään ehdi kukkia ennen syksyä. Olen minä vaan sellainen puutarhuri :)


Kesäterveisin, Minni

Ei kommentteja: